Zeker zijn

Door Birgit op de Laak op 15 maart 2018
Dat iedereen meetelt, is voor de Partij van de Arbeid het allerbelangrijkst. Ik ben er, als wethouder zorg en milieu, trots op dat de zorg in Horst aan de Maas goed geregeld is. Een stevige basis om op verder te bouwen met steun voor mantelzorgers en een eenvoudigere overheid. Met ons afvalsysteem zijn we koploper in Nederland en het lokale duurzaamheidsbeleid staat in de startblokken.
Namens de PvdA vul ik de verantwoordelijkheid als bestuurder in en voer ik nu de kandidatenlijst aan. Een team van betrokken mensen uit de diverse dorpen. Sociaal en groen. De afgelopen weken te zien en te spreken op pleinen, markten en in de natuur van onze mooie gemeente. De succesvolle informele klapstoelzitting van de afgelopen jaren heeft plaats gemaakt voor de sociaal gefabriceerde ontmoetingsborden.
We zijn geïnteresseerd in het verhaal en de ideeën van inwoners om de uitdagingen van deze tijd aan te gaan. Daar ligt de basis van de lokale politiek. Wij hebben daarop ons toekomstplan voor Horst aan de Maas gebaseerd op het uitgangspunt: zeker zijn. Zeker zijn van een betaalbaar huis in een fijne buurt, van wijken en dorpen met actieve inwoners, van een eerlijk loon, van goede zorg aan huis, van een goede meester of juf voor de klas, dat iedereen kan meedoen en dat we zuinig zijn op ons groene platteland.
En laat u niets wijsmaken, ook de PvdA houdt van de Berkel en zorgt ervoor dat we zeker kunnen zijn van het beste zwembad voor alle inwoners.

Birgit op de Laak,
PvdA Horst aan de Maas

Birgit op de Laak

Samen zorgen we ervoor dat iedereen mee kan en mee telt Ik ben Birgit op de Laak, geboren en getogen in Horst, na enkele omzwervingen weer hier geland. Onze twee dochters zijn inmiddels volwassen. Wij delen het huis nu nog met onze hond Noor. Ik ben voor de Partij van de Arbeid wethouder van zorg

Meer over Birgit op de Laak

Laat uw informatie achter

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.