De warmste wensen aan iedereen

Door Lisa Spreeuwenberg op 19 december 2022

PvdA Horst aan de Maas stuurt jullie op deze koude winterdagen, de warmste wensen! Het einde van het jaar is alweer in zicht. We hebben ons als PvdA het afgelopen jaar op verschillende zaken gericht.  2022 was voor ons zowel een mooi als een bewogen jaar.  Een mooi jaar omdat we met een mooie nieuwe club in Horst aan de Maas aan de slag mochten met elkaar.  Een bewogen jaar omdat we te maken kregen met verschillende crisissituaties. Denk hierbij aan de: energiecrisis, coronacrisis, een oorlog in Oekraïne maar zeker ook de vluchtelingencrisis.  Ik heb dit ervaren als een uitdagende belevenis. Het is duidelijk dat dit bij ieder mens heel erg leeft, en dat het door ieder op een eigen manier wordt beleefd. Mensen worden momenteel hard geraakt in hun portemonnee, maar allemaal proberen we ons steentje bij te dragen aan de oplossing voor deze uitdagingen. Iedereen doet mee. Want met z’n allen komen we deze uitdagingen tegen, met z’n allen moeten we deze tot kansen bewegen. Ook moeilijke tijden komen we door. We doen dit samen met de mensen om ons heen. Als we omkijken naar elkaar dan voelt niemand zich alleen. Want tenslotte is dit de mooiste tijd van het jaar, tijd met elkaar!

Wij wensen iedereen mooie feestdagen toe!

Lisa Spreeuwenberg

Geboren en getogen in Melderslo. Werkzaam in de jeugdzorg, met passie voor de gezinnen die ze helpt. In haar vrije tijd is ze penningmeester bij volleybalclub Olsredlem en speelt ze zelf ook graag een balletje. Daarnaast reist ze graag om Ajax te supporteren. Lisa wil zich inzetten voor leefbaarheid, gezondheid en goede bereikbare zorg.

Meer over Lisa Spreeuwenberg