Bedankt voor je stem! Doe mee!

18 maart 2022

𝗗𝗼𝗲 𝗺𝗲𝗲!

🌹 2.678 mensen hebben deze week op 1 van onze 25 kandidaten gestemd. 710 meer dan vier jaar geleden. Een groei van 3,7% en 2 zetels. Dankjulliewel daarvoor. Wij kunnen niet wachten om de komende 4 jaar te bewijzen dat we jullie vertrouwen waard zijn.

👊🏻 Want het echte werk begint nu pas. En dat willen we samen met zoveel mogelijk van jullie doen. Op basis van jullie initiatieven, ideeën, vragen of zorgen. Maar het liefst als lid. Want wij als PvdA Horst bouwen aan een beweging. Van actieve inwoners die geloven in solidariteit én verantwoordelijkheid. Van samen en voor elkaar. Van met mensen en voor mensen. En een partij van het verschil maken.

✍🏻 En we groeien. 13 van onze 25 kandidaten waren anderhalf jaar geleden nog geen lid. En we blijven groeien. Spreekt jou dat aan? Ga dan snel naar https://www.pvda.nl/word-lid/ en meld je aan. Eerst meer weten? Stuur ons een appje. We gaan graag, samen met jou, aan de slag om de Gemeente Horst aan de Maas nog socialer, gezonder en mooier te maken!