Legale wietteelt

Door Roy Bouten op 6 februari 2018

Legale wietteelt

Op initiatief van de Partij van de Arbeid is in de raadvergadering van 21 november een raadsbrede motie aangenomen die oproept om als regio Venlo een van de experimenten rondom legale wietteelt te huisvesten. Gelet op de laatste ontwikkelingen waarbij de minister aan heeft gegeven de experimenten te gunnen aan gemeenten en niet aan regio’s, hebben we een brief gestuurd aan zowel de minister als alle Tweede Kamer fracties. Ook deze brief is weer raadsbreed en met veel steun vanuit de samenleving opgesteld.

Download de volgende link voor de volledige brief Brief experminent legale wietteelt Horst aan de Maas

Roy Bouten

Alleen kun je niets, samen kun je alles! Roy Bouten, 34 jaar. In het dagelijks leven procesmanager bij een groot uitzendbureau, Accent Covebo. Fanatiek Ajax supporter, hardloper en wielrenner. Lottumer die via Grubbenvorst en Horst in Meterik terecht is gekomen. Trots op Horst aan de Maas en de samenleving die we zijn. 12 Jaar gemeenteraadslid waarvan

Meer over Roy Bouten

Ontvang ontwikkelingen en nieuwe update via e-mail

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.