Coalitieakkoord 2018-2022

Door Roy Bouten op 18 mei 2018

Vanmiddag om 15:30 hebben CDA, Essentie, D66/GroenLinks en de Partij van de Arbeid het coalitieakkoord ” Krachtig Horst aan de Maas, gezonde blik op de toekomst!” ondertekend. Namens de PvdA tekende fractievoorzitter Roy Bouten het akkoord. ” Ik ben blij dat we in de 8 weken na de verkiezingen het constructieve van de vorige en succesvolle coalitie hebben kunnen verbinden met het progressieve programma van D66/GroenLinks en de PvdA”. Beoogd wethouder Birgit op de Laak geeft aan zin te hebben in de uitdaging die voor ons ligt: ” Een mooie klus. Zin om flink aan de slag te gaan voor een gezond Horst aan de Maas in de gezondste regio 2025″.

coalitieakkoord 2018 HadM versie 180518

Roy Bouten

Alleen kun je niets, samen kun je alles! Roy Bouten, 34 jaar. In het dagelijks leven procesmanager bij een groot uitzendbureau, Accent Covebo. Fanatiek Ajax supporter, hardloper en wielrenner. Lottumer die via Grubbenvorst en Horst in Meterik terecht is gekomen. Trots op Horst aan de Maas en de samenleving die we zijn. 12 Jaar gemeenteraadslid waarvan

Meer over Roy Bouten