13 juli 2017

Birgit op de Laak lijsttrekker PvdA Horst aan de Maas

Birgit op de Laak is door de ledenvergadering van de PvdA unaniem gekozen tot lijsttrekker PvdA tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Op de Laak, inmiddels 8 jaar verantwoordelijk voor de succesvolle overgang van de zorg van de landelijke en provinciale overheid naar de gemeente Horst aan de Maas, werd in 2017 door de inwoners gekozen tot ‘Politicus van het Jaar’.

Persoonlijke aanpak

Ze barst nog van de ambities om te knokken voor de mensen die het nodig hebben. Tijdens de PvdA Klapstoelzitting in Melderslo op 12 juli: “Met onze persoonlijke aanpak werk ik aan de beste zorg van Nederland voor de inwoners van Horst aan de Maas.”

Duurzaamheid

Naast zorg heeft ze ook passie voor duurzaamheid en ons buitengebied. “Een groen buitengebied is enorm belangrijk voor onze kwaliteit van leven. Een hoge prioriteit in de gezondste regio van Europa”.

Van deur tot deur

Op de Laak heeft zin in de campagne. “In gesprek zijn met de mensen die dagelijks onze mooie gemeente vormgeven is een van de mooiste dingen van het werk als wethouder en het voeren van campagne. Van deur tot deur en van mens tot mens.”

Laat uw informatie achter

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.